Suggesties voor artikelen
  1. Home
  2. Bestellen
  3. Waarom moet ik een afzender adres opgeven?

Waarom moet ik een afzender adres opgeven?

Bijgewerkt op 13 september 2018

Bij het aanmaken van een verzendlabel vragen wij u om uw eigen adres als afzender op te geven. Bij het uitprinten van het retourlabel ziet u uw eigen adres dan op het etiket staan. 

Dit adres gebruiken we als afzender, mocht een pakket niet bezorgd kunnen worden dan wordt het retour gestuurd naar uw adres.

In de praktijk komt het zelden voor dat een pakket retour komt, maar indien het een keer gebeurt heeft dat vaak een van de volgende redenen:

  • Het pakket is geweigerd door de ontvanger en retour gestuurd.
  • Tijdens het aanmaken van het verzendlabel heeft u per ongeluk een foutief adres opgegeven.
  • De ontvanger is bij alle bezorg pogingen niet thuis geweest.
  • Het pakket is zwaarder dan het gewicht dat u heeft opgegeven tijdens het bestellen.
  • Het pakket is groter dan de maximale afmetingen die toegestaan zijn.
 
Bedankt voor het geven van een beoordeling!
Vond je dit een nuttig artikel?
17 van de 26 mensen vonden dit artikel tot op heden nuttig
Niet kunnen vinden wat je zoekt? Stuur een bericht
Hoe kunnen we helpen?
Stuur hieronder een bericht en we komen er zo snel mogelijk op terug.
Annuleer
translation missing: nl.kb.default.contact_form_error
×
Bedankt voor het bericht!
Bedankt voor het bericht!
×