Met trots presenteren we je ons re-design en onze nieuwe functionaliteiten. Maak je geen zorgen: we zijn nog steeds even goedkoop en het aanmaken van een pakketzegel werkt nog steeds hetzelfde. Maar wat is er dan nieuw aan GoedkoopPakket naast een andere kleur en nieuw flitsend logo? Bekijk het hieronder:

 

In het kort:

  1. Direct inzicht in je zendingen
  2. Realtime track & trace informatie per zending
  3. Gemakkelijk facturen opzoeken
  4. Verzendtegoed verdienen door vrienden uit te nodigen
  5. Extra korting op je zendingen wanneer je werkt met verzendtegoed
  6. Inzicht in je klachten via meldingen

 

Mijn account omgeving - Meer inzicht in je gegevens & zendingen 

Wanneer je als klant inlogt met je email adres en wachtwoord zie je een totaal nieuw overzicht.  

Mijn account
Hier laten we jouw gegevens zien, je recente zendingen en eventueel een promo actie of een nieuws update.

 

Verzendingen
De grootste aanpassing zit hem in de informatie & inzicht binnen je verzonden pakketten.

  • Vanaf nu kun je via de kolom Status direct zien wat de huidige status is van je zending. Is deze zending al geleverd of is deze nog onderweg? Dit is zichtbaar aan de hand van duidelijke icoontjes.
  • Verstuur je dagelijks pakketjes en raak je het overzicht soms een beetje kwijt? Geen probleem, vanaf nu kun je eenvoudig zoeken op naam van de ontvanger, of op tracking nummer. Zo heb je in no time alle informatie bij de hand.
  • Twijfel je of jouw zending verzekerd is of niet, dan kun je dit zien bij kolom Verzekering. Wanneer de zending verzekerd is kun je dat zien via het groene schild. 

 

Inzicht in je zending 
Vanuit het overzicht binnen Verzendingen kun je gemakkelijk je zending openen om te zien waar de zending nu is, wat het track & trace nummer is en naar welk adres deze zending is verstuurd. Daarnaast kun je hier ook een klantvraag of een eventuele claim starten wanneer de zending niet of beschadigd geleverd is.

 

Betalingen & Facturen
Ben je de factuur kwijt van je zending of wil je controleren of de betaling is teruggestort? Dit is nu allemaal overzichtelijk toegevoegd bij Facturen. Hier kun je eenvoudig de factuur inzien of downloaden via de kolom Actie.

 

Mogelijkheden met Verzendtegoed
Werk je momenteel al met verzendtegoed of heb je hier nog nooit van gehoord? Uniek aan GoedkoopPakket is dat je verzendtegoed kunt kopen of verdienen. Met dit tegoed kun je super snel zendingen aanmaken zonder hiervoor een transactie te moeten doen via je bank.

  • Extra korting via verzendtegoed
    Wij willen graag onze vaste klanten die hun zendingen aanmaken met verzendtegoed een korting geven per zending. Voor iedere zending die je aanmaakt via het verzendtegoed wordt er automatisch €0,10 aan verzendtegoed teruggestort in je account als cash back. Hierdoor spaar je extra tegoed voor meer korting! 

Bij het koopje Verzendtegoed kun je verzendtegoed aanschaffen maar ook zien hoeveel tegoed je nog hebt, welke transacties je hebt gedaan en hoeveel tegoed je hebt verdient of opgebouwd.

Hoe verdien ik verzendtegoed?!
Een leuke nieuwe functionaliteit is verzendtegoed verdienen door een vriend of kennis uit te nodigen om GoedkoopPakket te gebruiken voor het aanmaken van pakketzegels. Voor elke nieuwe klant die je aandraagt krijgen jij en de nieuwe klant gratis verzendtegoed als beloning:

  • Jij ontvangt €5,00 aan verzendtegoed.
  • De nieuwe klant ontvangt €3,00 aan verzendtegoed. 

Op deze manier kan je vriend of kennis GoedkoopPakket eens uitproberen en help jij mee om GoedkoopPakket als verzendplatform te laten groeien! We controleren echter wel of deze persoon al klant is (bijvoorbeeld via een ander account) dan geldt dit natuurlijk niet. Fraude hierin wordt niet op prijs gesteld en zeker niet beloond.

Uitnodigen van vrienden of kennissen
Onder het kopje Vrienden uitnodigen kun jij jouw persoonlijke promotie link vinden. Wanneer je deze deelt met een vriend of kennis kan er een account of zending worden aangemaakt. Wanneer deze klant dat heeft gedaan ontvang je direct 5,00 verzendtegoed. 

Mocht je heel veel vrienden hebben dan kun je ook vanuit je account meerdere mensen in één keer uitnodigen, door middel van naam en email adres in te vullen en een persoonlijk bericht.

 

Hoe werkt deze beloning?
Wanneer een nieuwe klant zich aanmeldt krijgt deze klant na zijn eerste order 3 euro verzendtegoed in zijn account gestort. Wanneer deze eerste bestelling gedaan is ontvang jij als verwijzer €0,50 per bestelling. Dit loopt door tot maximaal €5,00.

 

Problemen & meldingen
Helaas komt het wel eens voor dat een zending beschadigd, vermist of vertraagd raakt. Dit is natuurlijk erg vervelend. Jij als klant kunt hiervoor een melding maken (dit hebben we al uitgelegd bij het kopje verzendingen). 

Alle meldingen die je maakt, verzamelen we onder het kopje Meldingen. Hierdoor weet je exact of er al een onderzoek loopt naar één van je zendingen. Wij proberen jouw meldingen zo goed en snel mogelijk op te pakken en sturen je een mailtje wanneer we meer informatie hebben.

 

 

We zijn erg benieuwd wat jij vindt van deze nieuwe functionaliteiten en of je eventueel feedback hebt. Hiervoor kun je ons altijd mailen!